vrijdag 29 januari 2010

Yeah Baby!

Yeah Baby, het is waar! klik op de volgende zin en je zult het lezen;  Mannen vallen op vrouwen met een figuur zoals Kate Winslet

Dit weekend neem ik even vrij. Dus vandaar dat ik jullie even achterlaat met nog een fijn onderzoek... Wat blijkt, mannen vallen niet op gratenpakhuizen! Dat wisten we natuurlijk al maar nu is het 'wetenschappelijk' (dus de waarheid tot iemand anders met een ander onderzoek komt) bewezen.
Eat this dr. Frank...

Het onderzoek komt van st. Andrews University in Schotland en de resultaten zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Perception in oktober 2009 over het blad: Perception is a scholarly journal reporting experimental results and theoretical ideas ranging over the fields of human, animal, and machine perception.
Klinkt wel lekker profi he? Ik heb de site bekeken en dat onderzoek moet wel heel intellectueel en onderbouwd zijn, want het is me toch een oer lelijke en onbegrijpelijke site uit de MS Dos tijd... http://www.perceptionweb.com/ Ik voeg de link toe voor het geval je last hebt van insomnia.

Anyboterhamsnee (ik hou 'm erin) Ik had al iets over het onderzoek gehoord maar tijdens mijn vorige leven, in oktober 2009, vond ik nog dat ik zsm moest lijnen, dus besteedde ik er niet te veel aandacht aan. Niets mocht mij weerhouden van maat mini. Wat zijn de tijden veranderd ondertussen.

Oh... Leuk detail, de mannen die aan het onderzoek hebben deelgenomen waren tussen de 18 en 26 jaar(!)
De Cougartrend (vrouwen die op jongere mannen vallen worden sinds kort cougars genoemd) heeft dus meerdere voordelen...

Vandaag een goede eet-dag. 3 heerlijke maaltijden. 2 fijne snacks. Gegeten toen ik honger kreeg. Gestopt toen ik vol zat. Geen late-night bingebehoeftes. En dat allemaal ondanks veel werkstress en kapottewasmachinethuisstress.

Mijn moeder (ziet elke extra gram) vond zelfs dat ik iets was afgevallen. Dat is niet waar maar ik voel me wel veel lichter. Zelfs m'n überkritische moeder kan er niet meer om heen. Ik begin in m'n lichaam te geraken.


Tot de volgende sessie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Eten en ik. Ik en eten.